Добро дошли на блог Ивана Павловића.
Иван Павловић студент новинарства на Факултету за медије и комуникације, до сада је објављивао текстове у интеренет часопису "Десна мисао" а ускоро ћете имати прилику да његове текстове читате и на интернет издањима часописа "Тврђава" и "Посматрач". На блогу ће бити обрађиван шири спектар тема о омладинском активизму, проблемима младих, субкултурним групама као и разним догађајима и темама који се аутору блога учине занимљивим.

среда, 17. фебруар 2010.

ПОШТОВАЊЕ

Без њега је све тако лажно, јадно и нема тежину. Жртва која се даје без њега нема сврху. Оно је величанствено јер је изнад осећања, која олако дајемо свакодневно.
Можеш ме волети или мрзети, али ако то чиниш без њега, није ни битно.
Када њега не буде било. нестаће и човечанства, само запамти. да то није далеко.
Покажи ми да ме најсвирепије мрзиш јер можда имаш разлога али нека буде са њим и бићу срећан. Никада, немој волети без њега јер љубав без њега је лаж.
Нећу мислити, шта осећа неко према мени, само ако у том осећању има и њега.
Када га носиш у себи док се бориш нећеш укаљати образ, а опет ни у миру без њега не можеш бити ваљан. Треба нам свима али морамо га заслужити, не долази само од себе. Ја се трудим да га заслужим и да га дам, теби и свима који га заслуже.
Без разлога ми га ускрати и знај да од човека постајем вук који милости нема.
Без њега свет опстати неће као што ти рекох, заслужи га, буди спреман да га пружиш, нека то буде твој залог за оне који долазе.

Нема коментара: